מה זה קידום אורגני בגוגל

כשאתה מדבר על פרסום בגוגל, רוב האנשים חושבים על Google Ads, אך כפי שתראה בהמשך, ישנן דרכים אחרות לקדם את העסק שלך ב- Google מבלי לשלם עבורו. אם אתה מתחיל ומתחזק אסטרטגיית SEO, העסק שלך יכול למקסם את היתרונות של קידום אתרים אורגני. עבודה על קמפיין קידום אתרים אורגני יכולה להשיג את אותן תוצאות כאשר משתמשים בהן כקמפיין PPC. ללמוד כיצד לקדם את העסק שלך בגוגל יכול להיות עבודה במשרה מלאה הן עבור ניהול אורגני והן עבור מחשבים אישיים.

עם זאת, רוב המשווקים הדיגיטליים מסכימים כי גם חיפוש אורגני וגם חיפוש בתשלום מציעים את אותם הטבות, כל עוד אתה מקפיד להשתמש בהם.

תוכנית SEO המבוצעת כהלכה מסייעת לאתר שלך לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות למגוון חיפושים שנבחרו אסטרטגית

המשך לקרוא למידע נוסף על תכונות  google AdWords ונתונים שבהם תוכל להשתמש כדי להעמיס על צמיחת החיפוש האורגנית שלך. לפני שנוכל לדבר על קידום אתרים אורגני, חשוב להבין מדוע גוגל ממלאת תפקיד כה גדול באסטרטגיית SEO האורגנית שלך. בעוד שהמטרה העיקרית של גוגל היא לתת למשתמשים את התוצאה הטובה ביותר האפשרית, המטרה של אורגני היא גם ליצור תוכן אתר הראוי לדירוג המוביל שלו.

כל אתר שיוצר באופן תמידי תוכן מותאם לחיפוש ולתוכן יראה מיקום משופר בתוצאות החיפוש עבור מגוון רחב של שאילתות חיפוש

על ידי שימוש במונחים הנכונים והוספת מילות מפתח – עמודים ספציפיים כתגי alt בדפי אינטרנט – תוכל לעזור בהגדלת דירוג החיפוש האורגני של אתר האינטרנט שלך. התוכן שלך יופיע בסבירות גבוהה יותר בתוצאות מנועי החיפוש, וכתוצאה מכך יותר קליקים ותנועה אורגנית רבה יותר.

למרות שיש פחות אתרים כיום וכולם רוצים להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל אם הם רלוונטיים לשאילתות החיפוש שלהם

עליכם לקחת את הקידום האורגני הנכון אם אתם רוצים שהאתר שלכם ייבחר על ידי גוגל. אתרים מתחרים. גם אם לא, כל עוד תגיע לראשונה לגוגל בתוצאות החיפוש, אתה מקדם את האתר באופן אורגני כדי לשמור על מקומך גם אם דירוג מנועי החיפוש שלך יורד.

לא משנה באיזה כיוון תלך, עליך לוודא שאתה מבין את כללי הקידום האורגני בדירוג מנועי החיפוש של גוגל.

עבור חברות שכבר עוסקות בשיווק תוכן ועובדות על קידום אתרים

זה בזבוז לא לקדם תוכן בעל ערך. החדשות הטובות הן שאתרים המותאמים לחיפוש SEO אורגני מציעים החזר השקעה מרשים. אופטימיזציה למנועי חיפוש מסייעת לאתר שלך כולו ולא רק לתוכן שלך, שכן תוכן אופטימיזציה מוביל לנראות חיפוש טובה יותר. זה לא רק מוביל לגידול בתעבורה האורגנית, אלא גם יוצר גלגל תנופה דיגיטלי עבור גוגל ומעניק לך יתרון תחרותי. יותר קליקים מגדילים את סמכות האתר שלך, מה שמגדיל את סמכותו ונותן לתוכן סיכוי טוב יותר לדירוג.

תעבורת חיפוש אורגנית פירושה שהתוכן שלך עבר אופטימיזציה ליצירת קליקים ממנועי חיפוש מבלי שתצטרך לשלם על הזכות להיות שם.

בעוד מודעות בתשלום מספקות תוצאות מהירות יותר

שיווק חיפוש אורגני יכול להועיל יותר לעסק שלך. ניתן לשפר מודעות PPC בעזרת קטעי טקסט או קידוד מתקדם יותר, מה שיכול גם לשפר את תוצאות מנועי החיפוש באתר שלך. ההבדל הגדול ביותר בין SEO לבין שיווק PPC הוא שדירוג החיפוש האורגני עובד מסביב לשעון עבור העסק שלך. לדוגמה, אתה רוצה ליצור קמפיין אורגני בפייסבוק ולקבל פוסט אחד או שניים בתשלום בפייסבוק, או שחברת שירותי המפתח שלך תופיע בתוצאות החיפוש של גוגל עבור מילות מפתח כמו "שירות מפתח" ו"תיקון ארונות ". אם אתה מתמקד בחיפושים בתשלום ואורגני בגוגל, הוצאות הפרסום שלך בפייסבוק יועברו לקידום אתרים. תעבורת SEO אורגנית היא תוצאה של תוכן שקשור למטרות של הארגון ", אומר ברנר מיכאל.

אם ברצונך לשפר את דירוג החיפוש האורגני שלך

עליך למצוא נפחי חיפוש גבוהים, להתמקד במילות מפתח וב לבוא עם נושאים מתאימים. אם אתה יכול להשתמש ביעילות בעלויות של חיפושים אורגניים, אתה רוצה לספק SEO למותג שלך. אסטרטגיית SEO שאולי לא תוכל להרשות לעצמך עם AdWords.

שלא לדבר על זה על ידי הצגת תוצאות חיפוש אורגניות מרובות

העסק שלך יכול להגביר את המודעות למותג. מודעות בתשלום אינן גונבות את התוצאות, אלא מעודדות את הלקוחות ללחוץ על המודעות שלך. בדרך זו תוכל להגדיל את המכירות שלך על ידי פרסום ב- Google Ads, שגם יגדל הדירוג האורגני שלך.

כשאתה מקליד את Google "לוס אנג'לס SEO" בגוגל

התוצאות שמופיעות במודעות Google שלך יהיו תוצאות אורגניות. כשאתה מזכיר תכונה מסוימת באתר שלך, תקבל מודעה בחינם באתר העמוד הראשון של גוגל. פרסום בתשלום בגוגל א ופייסבוק נוטה להיות בראש הרשימה הארגונית של גוגל, במקום לשבת בתוצאות אורגניות.

חיפוש אורגני מתייחס למנועי חיפוש שלא יכולים להיות מושפעים מפרסום בתשלום ומתאר במה מנוע החיפוש מחפש אותו. חיפוש אורגני מתאר את תוצאות החיפושים שמשמשים מנועי חיפוש לחיפוש, ולא את תוכן האתר שלך.